2010. dec. 2.

Update #1

A blogokat kiraktam ide ---> 

A hozzászólásaitokat olvasva úgy érzem néni tájékoztatásra fértek.
Attól még mert a sorozatokingyen.org vagy a gator689...(valami)... nem érhető el, az titeket ne zavarjon. A blogon ugyan úgy kikereshetitek sorozataitokat mint eddig. Egyedül a dizájn és a webcím más, az új részek ugyan úgy felkerülnek mint eddig.
A MegaUpload-on történt változásokhoz semmi közünk (Adminnak talán igen aki 200€-ót fizetett egy örökre szóló prémiumért :P). Mivel a MegaUpload egy csomó újítást bevezetett, ezért még nem tökéletes a rendszerük, ennek köszönhetően (jelenleg) nem kér ellenőrző kódot, illetve a letöltési sebességet se korlátozza.

A sorozatokingyen.tv domainra ha felmegy valaki akkor ide jut.

A szövegelésem végére pedig egy kérdéssel fordulok hozzátok. Ha lenne lehetőség arra, hogy az általam feltöltött dolgok (egyre több dolog) feliratos részeit MegaVideo-n ráégetett felirattal lehessen megnézni élnétek-e vele? (Írjatok érvek ellene és érte"Megjegyzés"-ben)
Példa: http://www.megavideo.com/?v=ZZ30AF4J 

29 megjegyzés:

  1. én élnék vele. :) és köszi nektek, hogy ennyit fáradoztok értünk. köszönjük szépen.

    nana

    VálaszTörlés
  2. szija shark
    mióta megcsináltad ezt a blogot állandóan itt kezdek és lesem a híreket :D nemtom más hogyvan vele.
    a kérdésedre pedig a válaszom én igen, élnék a ráégetett felirat lehetőségével mert egyszer kipróbáltam a megavideót és mivel nem volt felirat v. én voltam béna többet nem próbálkoztam maradtam a letöltésnél.
    a másik kérésem az lenne ha lehet ilyet: olvastam h. visszaakarod küldeni azt amit utaltam, de én Adminnak szeretném mégiscsak adni mert már annyi filmet kaptam, neki pedig ahogy látom vannak költségei.
    köszi mindent
    üdv Andibp

    VálaszTörlés
  3. Nagyon sajnálom a régi oldalt, de koszonom hogy fáradoztok értunk és megcsináltátok a blogokat. Szerintem is jó otlet lenne a ráégetett felirat így nem kéne letolteni az osszes filmet.

    vicky

    VálaszTörlés
  4. Üdv!
    Én nagyon örülnék neki, jelenleg cacaowebbel nézek megavideot, így nincs limit, és ha lenne hozzá felirat az mégjobbá tenné az egészet:. Nem tudom, hogy mekkora igény van rá, de én nagyon örülnék ha nem csak az eddig nem szinkronizált részek lennének feltöltve eredeti nyelven ráégetett felirattal, hanem az összes eddigi rész, tehát a szinkronosak és az eredeti nyelvűek is fel kerülnének. Rengeteg sorozatot nagyon lehúz a magyar szinkron, elég soknál nagyon jó a magyar, de nem mindig tudja pótolni.
    Én is szeretném megköszönni az eddigi és (remélem) a jövőbéli munkátokat.
    Üdv és sok szerencsét.

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Először is újfent hála, hogy kitartotok és léteztek tovább :)
    A kérdésre meg: én személy szerint valószínűleg nem használnám ki. Látom, a többség ezzel másként van... De én fontosabbnak tartom, h letölthessem, meglegyen, és akkor nézzem meg, amikor akarom, akár olyankor, amikor éppen nincs net-elérésem. Szóval én nem használnám ki, és csak azért írtam le, h láss egy ellenvéleményt is.

    VálaszTörlés
  8. szerintem is jó ötlet. A megaupload annyira klasszul töltődik, nem kell várni. És nem telik a merevlemez, ha meg akarjuk, úgyis le lehet tölteni.
    És csatlakoznék az előttem szólókhoz. Nagyon köszönjük!!!!
    Tényleg rengeteg munka amit csináltok. Megkönnyítitek az életünket..nem kell kutakodni vagy a tv előtt várni ... és persze lekésni a filmet :) Szóval köszönet mindenért!!!!

    VálaszTörlés
  9. Szia.

    Én is élnék vele.Szerintem fantasztikus ötlet.Nagyon hálásak is lennénk érte.:)

    Jenni

    VálaszTörlés
  10. Shark: szerintem tegyél fel egy "közvélemény kutatás" modult erről a ráégetésről, és szavaztasd meg a jónépet :)

    Andibp: pénz az nem kell, inkább varázsolj nekem szabadidőt :P

    Ja és Skabla jelentkezett nálam email-ben, valószinüleg ő is csinál majd egy oldalt/blogot a feltöltéseiről. Hmmulder is gondolkodik rajta, csak neki sok a tanulnivalója, szóval lehet hogy csak később csatlakozik.

    VálaszTörlés
  11. Shark,

    szerintem arrol is lehetne egy kozvelemeny kutatast csinalni, hogy egyaltalan szukseg van-e a megavideo-ra. En pl. sosem nezek online filmeket. Valoszinuleg sokan vannak igy. Kevesebb munkatok lenne megavideo nelkul, vagy mindegy?

    Nekem mindegy egyebkent.

    VálaszTörlés
  12. Én talán élnék a lehetőséggel. Ha a hagyományos letöltős mód is megmaradna mellette, akkor semmi gond, mivel sokat vagyok úton (vonaton, buszon), előre le szoktam tölteni az "útravalót", hogy ne unatkozzam :-) De még ha nem is vagyok úton, általában akkor is szívesebben letöltöm a részeket, mint hogy streameljek, stb. Míg az egyik epizódot megnézem, a másik közben már jön is le :-)

    VálaszTörlés
  13. Én nem vagyok az online fimekért oda.Éppen elég áldás az,hogy ha megaup-ról töltök,mint egyéb (és sokak által kedvelt) tárhelyről.Mivel streamelés közben ugyanúgy letölti a böngésző a filmet,így letöltöm ami érdekel és utána nincs ezzel se gondom.De kösz a lehetőséget,hogy felkínáltad.Miattam nem kell virtualdub-ozni vagy médiacoderezni a filmet.

    VálaszTörlés
  14. Megavideo-t mostanság a megaupload magától tesz az mu-s feltöltésekhez, szóval ezzel egyelőre nincs gond (régebben nem mindig csinálta ezt :(). Vagyis elvileg a szinkronosok és az eredeti nyelvűek is fent vannak mv-n. Az mv egyik nagy előnye, hogy ha nem akarsz megnézni egy filmet, csak belekukkantanál, hogy mégis milyen, szuper, hogy ott van. És ha csak egy részt néznél meg, arra is jó. De ha mondjuk egy évadot néznél végig vagy teljes mozifilmet, akkor a időkorlát miatt ez nem hasznos (legalábbis régen volt limitáció, nem tudom, hogy ez most is él-e az MU újítása miatt). Én is letöltéspárti vagyok: szeretem, ha megvan és net nélkül is megnézhetem :P

    Egyébként tényleg jobb lenne erről egy szavazást kiírni, mint itt hsz-ek hosszú sorát olvasgatni.

    VálaszTörlés
  15. Kedves Admin, shark11, Cheszter, Sany-E, Drake és a Többiek!
    Hogyan tudom felvenni Veletek a kapcsolatot? A régi adatbázisból Ti biztosan láthatjátok az elérhetőségemet. Megkérhetlek, hogy írjatok? Köszönöm.
    Üdv
    Jegenye

    VálaszTörlés
  16. Szia
    én nem szeretem a megavideot, mert használhatatlan. Vagy folyamatosan tölt, ha nézném, de a gépemre letölteni is nagyon lassú. Sajnos a cacaoweb sem tökéletes, sok videót nem játszik le.
    A feliratozással egyetértenék, mert a szinkronos sorozatokat nem szeretem.
    DE mivel annyi munkát fektetsz bele (ill. a többiek is), nekem minden megoldás jó (csak nézhessek sorozatokat).
    Gondolom nálad pl. a moveshare szóba se jöhet, pedig az sokkal jobb. De még a rarok is jobbak mint a mega.
    De ez az én véleményem, és tudom, hogy nem kívánságműsor.
    NAGYON köszönöm ami értünk teszel.
    üdv: havay gyöngyi

    VálaszTörlés
  17. én sem szeretném Megavideon nézni feliratosan, mert mindig megáll a videó 72 percnél és az idegesítő.
    Amúgy köszi nektek, hogy ennyit fáradoztok értünk. :)

    VálaszTörlés
  18. Szerintem jó ötlet, mert nem mindent töltenék le akkor, de csak abban az esetben ha a hagyományos megoldás is maradna, hogy le lehetne tölteni úgy, hogy nincs a felirat beleégetve. De részemről annak jobban örülnék, ha a sorozatok minden évada elérhető lenne feliratosan akkor is, ha már szinkronosan is megy (pl. Odaát).

    Köszönöm az eddigi és további önzetlen munkátokat!
    Alex

    VálaszTörlés
  19. Jegenye! Sajna, a gatoros oladlon már nem lehet megnézni a profilokat, ide meg nem szeretnék e-mailcímet kiírni és gondolom, te se akarod ezt :D. De Sharknak itt az soris ímélcíme: shark11@sorozatokingyen.tv. Ő majd továbbadja nekünk priviben.

    Cheszter

    VálaszTörlés
  20. Én inkább a letöltést preferálom, nem szeretek gubbasztani a monitor előtt, tv-n nézem a sorozatokat, fotelből kényelmesen. Örülnék, ha megmaradna a választás lehetősége a felirattal kapcsolatban. A ráégetett feliratok sokszor csúnyán néznek ki a tv-n, olvashatatlanok.

    VálaszTörlés
  21. Sziasztok!
    Én is köszönetet szeretnék nyilvánítani Nektek, tényleg nem semmi, ahogy szíveteken viselitek az oldal és annak látogatói/rajongói sorsát. Csak így tovább!

    Én azt hiszem, jó ötlet a ráégetett felirat, sokszor hiányzott a lehetőség, h MegaUpload-os sorozatok epizódjaihoz hozzáadjam a feliratot, tehát részemről a válasz: IGEN!

    Addig is szorítok Nektek, h minél kevesebb kellemetlenséggel kelljen szembesülnötök, mert én is vadászom a hírekre, amióta gondok adódtak az eredeti oldallal.
    SOK SIKERT és szerintem sokak nevében: KÖSZÖNÖM A STAFF minden tagjának! :)

    VálaszTörlés
  22. Támogatnám a "feliratos" részek feltöltését!

    VálaszTörlés
  23. Köszi Cheszter, de sajnos nem működik a cím:-(
    Jegenye

    VálaszTörlés
  24. hali
    a megauploadról töltök
    lenne egy prblémám
    elég lassan jön le az avi fájlt
    a netem nem a leggyorsabb,csak 128kbyte-al tölt mp-enként,de most csak 95-el mi lehet a probléma?
    köszi

    VálaszTörlés
  25. Csak 95-el? :D Nekem 120-al szokott jönni, ehelyett most 16-20 között ingadozik, 8 órát ír letöltési időnek... És ez nem az első eset a napokban...

    VálaszTörlés
  26. Ennek azaz oka, hogy a MegaUpload jelenlegi formálya csak Béta, más szóval még nem tökéletes, emiatt adódhatnak ilyen és hasonló problémák is.

    VálaszTörlés
  27. Olvasva az eddigieket nagyon úgy tűnik, kinek a pap, kinek a né. Ez annyira gép és szoftver függő. Sztem már eddig is annyi mindent köszönhetünk Nektek, hogy én személy szerint Rátok bíznám a döntést. Kevesebb munkával ami elérhető.

    Üdv. Evila

    VálaszTörlés
  28. nem megy a sorozatokingyen.tv :/

    VálaszTörlés
  29. http://gator687.hostgator.com/~rgaram/page.php?27
    Ez a cím nekem kb. egy hete mindig bejön, habár nem minden menü működik.
    Szeretném megkérdezni, hogy végleg lemondtatok már a működtetéséről?
    Ebben az esetben nagyon szépen köszönöm az eddigi munkátokat. Sok sikert és kitartást a továbbiakhoz.
    Sziasztok!
    dragonlance

    VálaszTörlés