2010. nov. 30.

Blogok

A filmek.sorozatokingyen tartalmát elkezdtem feltenni ide:
http://shark11-movies.blogspot.com/
Admin a saját sorozatait elkezdte felpakolni ide (már majd nem teljes):
http://sorozatokneked.blogspot.com/
Saját sorozatos blogom:
http://shark11-series.blogspot.com/
Cheszter az általa feltöltötteket elkezdte ide:
http://mozgokepfan.blogspot.com/
Drake blogja:
http://wtdrake-drake.blogspot.com/

Akik támogattak minket vissza kapják a pénzüket amint HostGator vissza küldi. (Nem várunk vasárnapig)
Hogy innen hogyan megyünk tovább azt még én sem tudom. A parányi kis 5mp.eu-s oldal akkorára dúzzat és annyi ember kedvencévé vált, hogy néhány embernek szemet szúrt és rájött hogyan tud minket kiiktatni :(. Ha a dolgok jól alakulnak akkor lehet, hogy az oldalt valamilyen más formában ismét életre keltem, de még nem tudom, hogy azt pontosan miként és azt se, hogy melyik szolgáltatónál.

Ui.: A blogok ugyan úgy használhatók letöltésre mint a régi oldal, csak a dizájn más (és nincs fórum). Ennek az az oka, hogy a fájlokat a MegaUploa és a MediaFire ingyenes fájlmegosztókon tároljuk, a weboldalon pedig csak az oda irányuló linkek vannak.

27 megjegyzés:

  1. :-( Pedig annyira bíztam benne, hogy helyreáll, nagyon szorítottam nektek. Tényleg fantasztikus oldal volt. Köszönöm a munkátokat! Remélem azért még egyszer talán sikerül valami használható megoldást találnotok, és mint a Főnix hamvaiból újraéled, úgy nektek is sikerül.

    VálaszTörlés
  2. A Blogon keresztül ugyan úgy tölthetsz le mint eddig csak nincs olyan csicsás dizájnja (és fórum sincs).

    VálaszTörlés
  3. Hát nem tudom de nekem az elöbb már rendesen működött a sorozatokingyen.tv oldal. Talán megérné még várni egy kicsit, hogy igy is marad-e.

    VálaszTörlés
  4. nekem mind a három oldalt behozza rendesen. már szét is néztem rajtuk. jó lesz. remélem most már semmilyen zűr nem adódik nektek. azért a fórum hiányozni fog, de majd biztos valamit ki találták a helyére. jó szerkesztés!

    VálaszTörlés
  5. sziasztok
    sajnálattal olvastam az eseményeket!
    ha a blogon működtök tovább akkor is töltötök fel új sorozatokat ill. új részeket?
    köszi

    VálaszTörlés
  6. namind1.azazsír a blogspotnál, ha "véletlenül" törlésre kerülne, nem lenne gáz, mert vissza lehetne állítani, (beállítások, blog exportálása) szal zsír. illetve még annyit javaslok hogy Cheszter, admin, te feltöltéseid egy oldalon legyenek, mint régen :) nagyon köszönöm a fáradozásotok, hogy nem adtátok fel, és még jó sok sorozatot kívánok!
    ui:fórum meg mehet külső oldalról is, vagy google csoportban akár ;)

    VálaszTörlés
  7. Ilyen típusú változtatásra január végéig biztos nem lesz időm. Örülök, ha a feltöltéseimet tudom tartani. És utána se biztos, hogy olyan lesz, mint Adminé, Sharké vagy Drake-é.

    Cheszter

    VálaszTörlés
  8. Nagyon sajnálom ezt a szétszakadást, eddig pont az volt a jó az egészben, hogy minden egy helyen volt. Rendezetten és átláthatóan. Ennek viszont így sajnos vége.. azért még reménykedem, hisz a .tv-s domain nálam még elérhető... de ha ennyi volt, akkor köszönöm az eddigi munkátokat.:(

    VálaszTörlés
  9. Nálam is bejött a sorozatokingyen.tv pedig délután még nem volt elérhető. Lehet beijedtek, hogy vissza kell adni a pénzt. Na mindegy sok sikert bármilyen formában is lesztek elérhetőek!

    VálaszTörlés
  10. A szívem szakad meg,de igaza van Sharknak az csak a dizájn. Minden meg van, igaz hogy nem 1 helyen,de ne legyünk telhetetlenek. Örüljünk hogy így is elérhetőek a linkek. Örülök h "csökkentett módban" is elérhetőek vagytok.;) Köszi a fáradozást a fennmaradásért!

    Zsuzsi

    VálaszTörlés
  11. A Planet Food soeozat-ra valaki tud egy linket mellékelni ? nemtaláltam a linkelt oldalakon.

    VálaszTörlés
  12. Hihi! Egy változás van, ami tetszik :) Nem biztos, hogy ennek köze van az oldal-átszervezéshez, de a Megaupload nem kér biztonsági kódot, és egyszerre több dolgot is tudok tölteni róla :D

    Egyébként szurkolok nektek! Hajrá :)

    VálaszTörlés
  13. Érdemes lenne kipróbálni:
    http://tarhely.biz/tarhely.php

    drupal-lal meghajtva szerintem jó lenne.

    VálaszTörlés
  14. 1. magyar, és törlik hamar a tárhelyet, 2. a chuck-hungary is egy darabig annál a tárhelynél volt, és 7 napból 6 napon nem volt elérhető

    VálaszTörlés
  15. Bocsi hogy ide írok ilyet de nem találtam a Dragonball Z-es mediafire-ös linkeket.Valaki tudna ilyen linket?

    Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  16. Ez működik normálisan
    http://gator687.hostgator.com/~rgaram/page.php?92

    VálaszTörlés
  17. Nem is mukodik...

    VálaszTörlés
  18. Sziasztok!

    Sajnálom, hogy az oldal a régi formájában nem működik, de szuper, hogy a blogokat tudjuk használni. Ezer köszönet a fáradozásotokért!!!!

    VálaszTörlés
  19. Nagyon sajnálom hogy nem sikerult megcsinálni az oldalt. én nem rég találtam rá, de legalább a blogokon keresztul tudom nézno a sorozatokat.

    VálaszTörlés
  20. Csak kíváncsiságból kérdezem: Ha az volt a gond, hogy folyamatosan támadták az oldalt, és túlterhelték, megoldást jelenthet-e egy olyan rutin beépítése, ami automatikusan letiltja a túlzott lekéréseket tartalmazó IP címeket? A mi oldalunkat is tönkretették párszor, és mióta ez a védelem működik, azóta gond nélkül megy. Én nem értek a web programozáshoz, de ha érdekli Admint, vagy Shark11-et, akkor valószínűleg megszerezhetem...

    VálaszTörlés
  21. http://gator687.hostgator.com/~rgaram/page.php?92

    ez nekem is megy :o

    VálaszTörlés
  22. A Drupalban van olyan, hogyha tul sok a lekeres, akkor korlatozza azokat. pl letilt bizonyos funkciokat igy csokkentve az oldal terheleset.

    http://www.drupalcafe.com/
    nem magyar. :) egyébként ha a linkeket nem lehet kovetni (no-follow) akkor nehezebben talaljak meg a robotok. ha regisztraciohoz kotitek a tartalmak megjeleniteset, akkor megint csokkenni fog a nem kivanatos lekerdezesek szama.

    egyebkent meg szerintem nem tamadtak a rendszert, hanem robotok probaltak infot gyujteni rola, hogy lemasoljak a tartalmat. (mirrorozzak) bar ez csak tipp.

    VálaszTörlés
  23. nekem néha bejön a régi oldal, de nagyon ritkán indul be, mert nekem is kiírja azt a hibaüzenetet, amit szokott. :s

    Ez a weboldal nem találhatót. :(

    de tegnap szerencsére annyira bejött, hogy letöltsem a Miami helyszínelőket, amiket részeket, eddig kihagytam. :)

    esetleg a letöltőknek lenne egy ötletem, a kedvenc sorozataitokat ahonnan töltitek pl. MU vagy MF, azt a linket mentsétek könyvjelzőbe esetleg, én is így tudtam most leszedni, és így is hagyom.

    a feltöltőktől viszont azt szeretném kérni, hogy próbálják meg a régi oldalt visszaállítani, ami eddig is volt, mert néha beindul az oldal néha meg nem. :( nagyon szépen köszönöm a fáradozást.

    nana

    VálaszTörlés
  24. Ági a MU nem az oldal miatt ilyen kódnemkérős. én máshonnan is töltök dolgokat és úgyanúgy nem kér kódot. :)

    nana

    VálaszTörlés
  25. Vicces,hogy most működik a http://gator687.hostgator.com/~rgaram/page.php?27.De mióta elkezdődött a mizéria én a blogspotban bíztam.Sajnálom, hogy szétszakadt a csapat.De mégis lelkesítő a hit : teszitek amit eddig.Elláttatok és elláttok minket sorozatokkal pusztán a jószándékból INGYEN és nem torrent és smsweb keretein belül.Köszönöm a munkátokat!

    VálaszTörlés
  26. Nekem már pár napja működik a gator-os cím. Az a problémám, hogy a sany-e által feltöltött sorozatoknál a megauploados mappák üresek. Ez azért van, mert törölte őket, vagy miért?

    VálaszTörlés