2010. dec. 3.

Jegenye blogja

Bővült a blogok száma.------->

15 megjegyzés:

  1. Nem igazán értem ezt a blogos dolgot. A sorozatokneked blog oldal bal oldalán ugyanúgy fel vannak a sorozatok sorolva mint a régi oldalon, és működnek a linkek. Akkor mi változott?

    VálaszTörlés
  2. Kedves névtelen,

    Egy pár helyen irtam, pl. a saját sorozatokneked blogomban is, a . BLOG hirek menüpontban, annak is az alján nyitó beirásként (amikor is indult a blog), hogy a sorozatoknak jó indulattal is csak 70%-a volt az enyémnek mondható, a többit mások töltötték fel!

    Ami más feltöltése, azt nálam nem találod meg!

    Ahhoz, hogy például az Útifilmeket, a Balfék körzetet, a Pótfatert, a Kockafejeket, az Esküdt ellenségeket, a
    Kisvárosi Gyilkosságot, vagy sok más egyéb sorozat letölthess, el kell menned a többi feltöltő blogjára, mert azok az ő feltöltéseik.

    VálaszTörlés
  3. Valaki elmondanáhogyan kell ezt megtalálni? Jegenye blogja után van egy nyíl de ott én nem találtam semmit. Hogyan kell megtalálni a blogot?

    VálaszTörlés
  4. Kedves Judit!
    Az oldal jobb sávján felül vannak a blogok egymás alatt, ott megtalálod!

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm, pont oda nem néztem.

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok!
    Nem tudja valaki, hogy http://tvcountdown.com/ miért kér hitelesítő kódot? Eddig nem kellett semmi.Előre is kösz.
    dragonlance

    VálaszTörlés
  7. Mert konkrétan minden eltűnt az szerverükről :(.

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok!
    Én azt szeretném kérdezni, hogy Sanyi-e feltöltései hol érhetőek el?
    Nekem kellene egy jó pár az övéi közül pl. Csillagközi szökevények, Chaarlie Jade, Seaquest, Sötét angyal, Láthatatlan ember, stb - ha jól emlékszem ezeknek ő volt a feltöltője!

    Előre is köszi a választ!
    Jenci!

    VálaszTörlés
  9. Közben a Sötét angyalt megtaláltam a Sorozatok Neked blogon, pedig teljesen úgy rémlett, hogy az Sanyi-e feltöltése volt.

    Akkor így lehet, hogy a többiben is tévedek :P

    Pedig szinte biztos voltam benne!

    De ha ti esetleg tudjátok ki töltötte ezeket a sorozatokat és, hogy hol érhetők el akkor légyszi írjátok már meg.

    Köszi!
    Jenci

    VálaszTörlés
  10. Sziasztok!
    Nagyon sajnálom ami történt.
    Nem tudnátok megmondani, hogy hol lehet megtalálni a Dragon Ball-t és a Dragon Ball Z-edet?
    Én akár hol néztem sehol nem találtam. Régen ott volt a rajzfilmsorozatok alatt de most nem találom semelyik blogon.
    Válaszotokat előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  11. http://www.shaman-king.gportal.hu/
    itt nagyon sok animét is megtalálsz a dragonballon kivül is.
    dragonlance

    VálaszTörlés
  12. Nagyon szépen köszönöm a linket.

    VálaszTörlés
  13. nekem csak annyi lenne a kérdésem -- digi-üldözöttként, vagyis nincs cc-m -- hogy a már megint malcolm-ot ki töltötte fel? már fent volt 6 szezon, nekem csak 3-at sikerült lehúznom az org haláláig, és most kicsit meg vagyok lőve, mert semelyik linkelt blogon nem találom. hjeeeeelp!

    VálaszTörlés
  14. Szia Névtelen!

    A Már megint Malcolmot hmmulder töltötte fel, és bár az orgos dolog nem müxik, de a gatorosról le lehet tölteni:
    http://gator687.hostgator.com/~rgaram/page.php?524

    A régi gatoros verzióról úgy tudtok letölteni, ha google-ba beírjátok a sori nevét és utána teszitek azt, hogy gator687.hostgator.com.

    VálaszTörlés
  15. Esetleg az Ismeretterjesztő sorozatokat nem lehetne feltenni, vagy csak én nem találom?

    VálaszTörlés