2010. dec. 6.

Feliratos MegaVideo

A szavazást levettem, mivel megindult egy csalás. Mivel úgy tűnik sokan szeretnétek, elkezdek feltenni párat. Az Író és kamuhős (Bored to Death) című sorozattal kezdem, majd jön a Community utána pedig a Dr. House. Még arra kérnélek titeket, hogy írjátok meg szerintetek hogy kéne kiírni az így felkerült részeket. FELIRATOS MEGAVIDEO vagy csak szimplán MEGAVIDEO aki meg akarja az eredeti nyelven keresztül megy rá a felirat nálküli MegaVideóra, vagy hogyan legyen?

6 megjegyzés:

  1. Szerintem legyen külön "Feliratos Megavideo" és külön felirat nélküli (bár így talán kétszer kell mindent feltölteni.. nem tudom)

    VálaszTörlés
  2. Lesz külön-külön csak nem tudom, hogy hogyan legyen kiírva.

    VálaszTörlés
  3. a Feliratos megavideo név lesz
    ez nem ide kapcsolódik de az ideiglenes sorozatokingyen oldal gyakran működik

    VálaszTörlés
  4. Szerintem is a Feliratos Megavideo lesz a jó.
    Már én is észrevettem, hogy működik a régi oldal is, de azt még nem néztem meg, hogy a feltöltések ott is érvényesek-e.
    opalos

    VálaszTörlés
  5. Feliratos Megavideo. Ez így elég egyértelmű, szerintem .. :)

    evila

    VálaszTörlés