2010. dec. 12.

VideoBB

Az én Blogom kicsit megváltozott az eredeti felálláshoz képest. Szerintem így valamivel átláthatóbb, (eddig 1 sorozat kapta meg a kész formát, amit megnézhettek "ide" kattintva) bár embere válogatja.
Találtam egy másik fájlmegosztót a neve "VideoBB" itt is 72 percnyi online videózási lehetőséget kaptok mint a MegaVideo-nál. Azt nem tudom, hogy itt is 3 óránként nullázodik-e le, de így ha MegaVideo-n már lejárt a 72 perc lehetőséged lesz még 72 percnyi videózásra ONLINE.

17 megjegyzés:

  1. Üdv!

    Nem értem, hogy miért ragaszkodtok ehez a 72 perces cucchoz, rengeteg limit nélküli online videozási lehetőség van legalább ugyanolyan minőségben, itt van néhány:
    Szerintem a legjobb: Zshare
    Szintén nagyon jók: Novamov, Wisevid

    És nem tudom, hogy hallottátok e, de most már a youtubera limit nélkül lehet feltölteni, és ha jogsértő tartalom kerül fel akkor nem törlik a videót, hanem a reklámbevételek egy része megy az eredeti tulajhoz. Youtube egyértelműen a legjobb megoldás, és egy youtube downloaderrel pedig a letötlés is teljesen laza. Választ pls, szerintem sokan örülnének ennek, megavideo jó, de csak cacaowebbel ér valamit, előfizetni meg nem fog/nem tud mindenki.

    Peace

    VálaszTörlés
  2. Elnzézést, csak hogy legyen köze is azért a bejegyzésedhez, a kinézet nagyon faja lett, de a betük szinét valami világosabbra lehetne állítani, hogy jobban olvasható legyen, és jobban átlátható formában meglehetne oldani ezt a feliratos cuccost, pl:
    ASD SOROZAT X.edik rész:
    Online: Zshare
    (Alapból felirattal feltölteni)
    Letöltés: Megaupload
    (arra letöltő progival megaupload is jo, de vannak jobb megoldások is, és alapból a feliratottal együtt felrakni)

    Elnézést, ha megint picit eltértem a tárgytol, de szerintem ezek hasznos változások lennének. Nem csak neked hanem pl Adminnak is ajánlanám, azért az ő blogjában több sorozat található.

    Peace

    VálaszTörlés
  3. Szia

    Nekem nagyon tetszik a blog és az új megoldás is ( "a kész forma").
    Szerintem szuper lesz így és a színösszeállítás is tetszik. Olyan kellemes, üde és nem túlzsúfolt. Szóval nagyon rendben van!

    És köszi nektek, hogy ennyit fáradoztok. Nekem egyébként néha még bejön az ideiglenes oldal. :)

    Az online filmnézéshez nem tudok hozzászólni, mert én mindig letöltöm a gépre, aztán törlöm. Nekem így kényelmesebb.
    De nagyon jól hangzik az online dolog is, lehet majd valamikor kipróbálom.

    Minden jót kívánok az egész csapatnak!

    u.i.: Nagyon sokan örülnek, hogy még ha más formában is, de viszitek tovább a régi oldalt. Sokkal-sokkal többen, mint amennyien pl. ide beírják. Én is sok embertől hallom, sokszor beszédtéma ismerősök között is, hogy jó, hogy nem tűnt el végleg.
    Sajnos most rosszul állok anyagilag az ilyen számítógépes dolgokhoz pedig nem értek eléggé így nem tudok segíteni mással, de gondoltam azért egy kommentet küldök. :)

    A.

    VálaszTörlés
  4. Még lemaradt:

    Tényleg ez a legjobb sorozat-letöltős hely!
    Régen sokáig foglalkoztam azzal, hogy akinek frissen lett internete írtam neki lemezre egy mondjuk úgy, kezdőcsomagot. Pl. böngésző, vírusirtó stb. Mindig ráraktam egy jegyzettömböt is, hasznos linkekkel, ahonnan elindulhat.
    Azért írtam ezt le, mert a linkek között mindig szerepelt a régi oldal, hogy honnan érdemes letölteni. :))
    Emlékszem, mindenkinek nagyon tetszett. (Szerencsére már rátaláltak az új címekre is.)

    Üdv.: A.

    VálaszTörlés
  5. "Exworm írta...
    Üdv!

    Nem értem, hogy miért ragaszkodtok ehez a 72 perces cucchoz, rengeteg limit nélküli online videozási lehetőség van legalább ugyanolyan minőségben, itt van néhány:
    Szerintem a legjobb: Zshare
    Szintén nagyon jók: Novamov, Wisevid

    És nem tudom, hogy hallottátok e, de most már a youtubera limit nélkül lehet feltölteni, és ha jogsértő tartalom kerül fel akkor nem törlik a videót, hanem a reklámbevételek egy része megy az eredeti tulajhoz. Youtube egyértelműen a legjobb megoldás, és egy youtube downloaderrel pedig a letötlés is teljesen laza. Választ pls, szerintem sokan örülnének ennek, megavideo jó, de csak cacaowebbel ér valamit, előfizetni meg nem fog/nem tud mindenki.

    Peace"

    Szerintem meg a MegaVideo kiválló. És meg is van hogy hogy kell kikerülni a 72 percet. tv.wrzuc.to És ha van egy felhasználód akkor elég jól lejön. Van amikor 2 perc alatt lent is van a film.
    A YouTube dolgot meg nem tudom hol hallottad. A videó lehet...
    HD felbontású
    Legfeljebb 2 GB méretig.
    Legfeljebb 15 perc hosszú lehet.
    Többféle formátumú
    Vagy ez még nincs bevezetve?

    VálaszTörlés
  6. Üdv!

    Igen, kilehet játszani a MegaVideot, viszont ez nem azt jelenti, hogy mindenki ki is játsza, szerintem 10 emberből maximum 3-4, a többi szenved a 72 perces limittel. Itt a link a youtubes hírhez:
    http://index.hu/tech/2010/12/11/a_youtube_eltorolte_az_idokorlatot/

    "Akik nem követtek el szerői jogi sértést azok tölthetnek fel akármilyen hosszuságú videót"

    "az új gyakorlat az, hogy csupán regisztrálja ezeket, hogy a melléjük társított hirdetések bevételeiből részesedhessenek a jogtulajdonosok."

    Őszintén megmondom, hogy nem tudom, hogy mi alapján érzékeli, de, hogy ha minden sorozatnak lenne pl egy saját accountja nem hiszem, hogy nagy gond lenne ezzel az észlelésssel, ahogy néztem megavideon is mindnek van külön account, elnézést ha tévedek.

    Peace

    VálaszTörlés
  7. Furi, hogy az értesítés megjelenik de még nem javították a szöveget. Lehet hogy ez az út is járható lenne. De én még mindig a MegeVideot támogatom. :) Nekem tökéletesen megfelel mivel le is tudom tölteni és ki is tudom játszani. :)

    VálaszTörlés
  8. Ezek szerint egyikőtök sem ismeri a stagevu.com oldalt. Nézzétek meg, megéri.

    Regisztráció nélkül nézheted vagy letöltöd a filmet. Idő korlát nincs. Feltöltésnél egy film maximum 2 GB lehet.

    VálaszTörlés
  9. Ismerem, használom a Stagevut, viszont az az oldal rengeteg embernél problémás, sokaknak nem indul el a video, viszont a Zsharenel meg a youtubenal ilyenrol meg nem hallottam.

    VálaszTörlés
  10. Na én megkuksiztam a stagevu-t. Hát találtam rajta olyat, amit máshol nem :) Szal eddig tetszik :)

    VálaszTörlés
  11. Nem azt írtam, hogy tökéletes az az oldal. Viszont akinél működik ott nem kell az időkorlátot figyelni.

    Szerintem tartalék oldalnak megfelelne, épp úgy mint a youtube.

    VálaszTörlés
  12. A videónézési lehetősége az nagyon jó. Viszont a letöltés... Az nagyon lassan megy. Legalábbis nekem. :(

    VálaszTörlés
  13. Na akkor.
    Zshare.net:
    Regisztárcióval 1 giga, reg nélkül fél giga feltöltés, reklám maximum annyi hogy egy kis ki X-elhető csík jelenik meg a videónal. Minőségileg kurva jó. Gyorsabban streamel mint a konkurensek. Ez is regisztráció nélkül nézhető. Mindenkinek működik.

    Stagevura oké, h 2 gigat lehet feltölteni, de egy 20-40 perces rész nincs 1 giga sem. Reklámmal van tele és sokaknak nem működik, általában divxes problémák miatt. Videó minősége és a stream sebessége kb egyezik.

    VálaszTörlés
  14. Elnézést, elfelejtetem írni, hogy ingyenes regisztrációval 1 giga a feltöltés.

    VálaszTörlés
  15. A stagevu tele van reklámmal?
    Akkor mit szóljak a megavideora ahol állandóan reklámok jönnek fel és limitált a nézési idő!!!

    Hagyjuk már abba azt hogy melyik oldal a jobb. Én nem azért írtam a stagevut, mert az a legjobb oldal, hanem mert az is létezik és aki nem lusta feltelepíteni a divx playert annak kitűnően megy a lejátszás.

    Részemről a vita befejezve!!!

    VálaszTörlés
  16. egy darabig én is a Megavideon néztem a sorozatot, de mostanra egyre csökken az a 72 perc, lassan minuszba leszek. A legujabb, hogy alatta második megoldásnak rákattinthatsz a +Videobb-ra /import/, amit ezután deritenék ki, miről is van szó! Lassan nem jutok el a sorozat végéhez, ami l40 rész, de eddig még csak a felét néztem meg nagy izgalmak árán...

    VálaszTörlés
  17. VAN MEGOLDÁS A LIMIT KIJÁTSZÁSÁRA!!!!(egyelőre csak a megavideo, videobb és videozer-nél)

    Megaskipper.com!!!!

    VálaszTörlés